سریال پایتخت 7 از اپارات

سریال پایتخت 7 از اپارات, دانلود رایگان سریال جدید با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی حجم پایین به روز, سایت دانلود سریال ایرانی

سریال پایتخت 7 از اپارات

یک شنبه 12 مرداد 1399
15:45
فیلمباز

دانلود رایگان کامل سریال پایتخت 7 از اپارات اثری از ساخته سیروس مقدم, دانلود سریال پایتخت فصل هستم 7 از اپارات با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 1080p با ترافیک نیم بها, دانلود سریال پایتخت 7 از اپارات جدیدترین اثر ایرانی نوروز 1400 بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه از اپارات

دانلود سریال پایتخت 7

دانلود سریال پایتخت 7

 

ِ قطعیت لیلی ِ تو بودن متهم‌ام می‌کند به چشم‌های ِ سیاهی که نداشته‌ام می‌نویسم دوستت می‌دارم و قایم‌اش می‌کنم... تو به درد زندگی دقیقه شکر می کنم که هستید. و من صبح ها پا می شوم و صورتم را با دستهای کسی می شویم که گناه گریه هایم را به گردن نمی گیرد! از: بنفشه ابوترابی برگرفته از وبلاگ: بنفشه ابوترابی نیما پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال ار قبانی نیما شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:50 ق.ظ چند یک دقیقه سکوت...

پایتخت 7 – Capital VI سال ساخت: 1398 |پخش: 99 | پخش کننده: کول دانلود نویسنده: محسن تنابنده | تهیه‌ کننده: الهام غفوری | کارگردان: سیروس مقدم

بازیگران سریال پایتخت 7 احمد مهران فر , بهرام افشاری , ریما رامین فر , محسن تنابنده , مهران احمدی , هومن حاجی عبداللهی، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی، غلامعلی رضایی

خبرهای جدید از پایتخت 7 احتمال ساخت «پایتخت ۷» برای نوروز ۱۴۰۰/سیروس مقدم: دلخوری‌ها دارد رفع می‌شود و صدا و سیما از ما طرح فصل تازه را خواسته

زمان و شبکه پخش فصل هفتم پایتخت 1 فروردین 1400

 

 

 

سریال پایتخت 7



موضوعات مرتبط: دانلود سریال